Follow me& leave your blog's link at my twitter,ll follow u back :)

Tuesday 2 June 2015

boyfriend vs husband


haip! tgh bsusk2 bru lpas memask nieyh..mencanak dpn laptop.smbil tunggil cik sol aku running,..haha

boyfriend versus husband::

 take a look at this..betul ke?


teet! salah....  

boyfie time : cik ayin datg dgn kawn2..siap buat party dpn umah..dgn kek black forest and rantai silver
hubbie time : tibe2 bwk balik coklat bar besar..xpun magnum smpai dua..or coffe! ..heee.. bday tahun nie..bawk smpai cameron..  

(dia mmberi ak menerima... Alhamdullilah) 



teet.. salah lagi

boyfie time : ak merjuk,dia pujuk
hubby time : aku maseh lagi merajuk,dia maseh lagi pujuk

Alhamdullillah :)


boyfie time : kitorng jarng kuar..so tade istilah tlg angkt brg time soping :p
hubby time : sume bnda dia bawk.. ak bwk badn & lemak

:: ak ase ak yg tido..sedar2..dia dah siap sapu n mop umah..hahaha

Alhamdullilah :)


boyfie time : ok..ni betul..sbb kitorng mmg kuat gayut telepon..haha..pjj of kos lah
hubby time : yg ni ak yg jd cik somi kut..ak sibuk dgn keje thesis dpn laptop..laki ketok pintu pun kadng tak dgr..maappp.. heee



boyfie n hubby time : he olwayz protect me... ad lah kisah2 di sebalik nie...hee

so..kesimpulannya suma gmbr di atas xmngmbrkn somi sy en nor hazrin za'man..alhamdullilah..semoga dia xbosan dgn aku yg mnja tahap tertinggi nie..hehe..
 
eh? sape somi sape isteri? kalau ikut gmbr2 tu..aku ase aku husbend..dia boyfriend.. woahhhhhhhhh!!!!! "aik,suda tukar ka?' ekekekekeke

tp tula..based on komen2 kat fb yg aku baca..rata2 suami mereka2 adlh sprti dlm gmbr tu..oleh itu..andai kamu seorng lelaki..beringatlah...kalau time belom kawen romantik..keklkn keromantikan tu... insyaAllah bhgia.. :)

mcm mana la aku nk brjauhn dgn budk nie... T___T


p/s: entry ni bukn untuk menunjuk2 suami..cukuplah sbgai pnghrgaan untk dia yg dah bnyk berkorbn untuk diri ini.. mohon doakn yg terbaik.. sy mendoakn semua org pun yg terbaik :)


sy syg awk kerana Allah :) 

apesal aku Lovey Dovey nie? nk kena lempang????





0 comments: