Follow me& leave your blog's link at my twitter,ll follow u back :)

Wednesday 18 May 2011

kErAna WaNitA iTu CanTik


moshi2..rasa mcm interesting nk share  nie.. ^.^ 
suwit n wit meanings..like tinggi2..kie3
betol ke..? dari mata tuwun ke ati? ni yg cintan cintun lah kowt..ade gak yg cinta pndng pertama..ta fhm..(geleng2)Urm…lots n lots of opinion owg len boley bg..sgt subjektif..kan? tp if ati dah suka..kita terima org tu seadanya..dah2 tu mi stop monolog lg..ENTAHla..hehehe

fam n fweans..hope they accept us for who  we r,4 who i m..(^.^)

Allah berfirman;
  • Ketika aku ciptakan seorg wanita, ia diharuskan menjadi org yang istimewa. Aku jadikan bahunya cukup kuat untuk menopang dunia; namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan…
  • Aku berikan kekuatan diri  untuk mampu melahirkan anak dan menerima penolakkan yang seringkali datang dari anak-anaknya..
  • Aku berikannya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika org lain menyerah, dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh..
  • Aku memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan, bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakitkan hatinya..
  • Aku memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk melindungi hatinya..
  • Aku memberinya kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa suami yang baik tidak akan menyakiti hati isterinya, namun kadangkala menguji hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu..
  • Dan akhirnya aku berikan air mata padanya untuk dialirkan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.

KERANA WANITA ITU CANTIK…..
  • Kecantikan seorang wanita tidak terletak pada pakaian yang dipakainya..atau susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya..TETAPI kecantikkan seorg wanita itu terletak pada matanya kerana di situlah pintu hatinya..tempat di mana CINTA itu ada..

hehehe...loikez..tp t gurlzs jgn la pulak pakai serabai2...penampilan ne jaga jugak..sedap sikit mata memandang..ta salah en lau nk bergaya kdg2..ngeh2.tp kalo mata je cntik..hati? huhu...n 4 boyz..jaga mata(pndgn mata)..remainder to my prince..namoo namoo..hehehe..

WE  ARE  BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake