Follow me& leave your blog's link at my twitter,ll follow u back :)

Thursday 26 May 2011

sAya..DiEr..dAn Kamoo..

2 budak senget(syg 2 budk nieyh)



A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words





da 3 of us
Don't walk behind me;
I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
cumil,sederhana,tinggi..hehehe

One thing everybody in the world wants and needs is friendliness.


jalan2 

 lots n lots of memory of us..yg kdg2 kiter ta sedar the time dat we've spend together..do stay wit me...=)
sekali ni je la kitowng nek bukit..hahaha..penat dah!!!
MAkan2 =)

QILA
 qiqi lala @ qiqi kemetot..hehehe..tomeyh en..tecik je orng nyer...dier ni taf..tp ati TIUT...=)
my roomate since mula2 masuk unimap..suka mam apple sour..suka cgt dgn pooh(ntah ape yg bes tah)..dier nk mini cooper..hahaha
understands me well n know most of da thing bout me.lau mlm2 sy takot nk tito,mesti sy crik budk kecik nie..heee~ TQ qila...









 Eira..pic kitowng lau ta sntch gedix2 tu mmg bukn mimi+eira lah tuh..hehehe...
Bnyak sgt ragam dier..kdg2 xterlayan..soft hearted.Gaya cam yuna sket..hek2
Kitowng slalu "sharing is caring" kan kan...^__^ suka mam putu mayam,suka cheesecake
n 'amat'..oppss..hehehe...my my housemate n roomate jugak..n will b  my future 
housemate(sama ngn cik pooh). 
She's very caring..ngeeeee~ TQ eira....       
kami =)
kitorng
 

kitorng lagik!!! toink3..baru perasan rupa2nya bnyak pic kitorang bertiga..hehehe..hoping to stay fren..and do remember me..huhu...MUAHXZ..

0 comments: